Vrednovanje obično razlikujemo kao eksterno ili intern, shodno tome ko ga vrši. Ukoliko osoba ili institucija procenjuje sama svoj rad govorimo o internoj ili samoevaluaciji. Ovaj proces je veoma značajan kako za samog pojedinca tako i za sve institucije, bez obzira kojom delatnošću se bave. Suština samoevaluacije leži u tome da sami želimo da prepoznamo u čemu smo dobri, ali i koje su naše slabosti, kako bi ih unapredili. Shodno da rezultati ovakve analize dolaze od nas samih, drugačije ih emotivno doživljavamo, a takođe oni imaju usled toga i posebno motivaciono dejstvo za nas. Prema tome svaka osoba, ili institucija, koja želi da radi na svom razvoju, treba da vrši proces samoevaluacije.
Danas se u našoj školi održao seminar pod nazivom ,,Samoevaluacijom do kvalitetne škole“. U cilju unapređenja kvaliteta nastave, zaposlenima u našoj školi je omogućeno prisustvo ovom seminaru gde su svi učesnici stekli nova znanja i veštine koje će primeniti u svom radu.
About the author