Monthly Archive 12. октобра 2022.

ByLejla Rovčanin

DAN ŠKOLE

Osnovna škola ,,Svetozar Marković“, Brodarevo, danas je proslavila svoj 103. rođendan. Ovaj poseban dan je obeležen svečano, uz prigodnu priredbu za sve učenike, roditelje i radnike škole. Podsetili smo se svih uspeha koje je škola ostvarila u prethodnih godinu dana. Poželeli smo da ti uspesi nastave da se nižu i da i naredne godine imamo čime da se pohvalimo, i na šta da budemo ponosni.

ByLejla Rovčanin

Dečja nedelja 2022. godine

Dečija nedelja 2022, pod sloganom „Šta detetu treba da raste do neba!?“, održana je od 3. do 9. oktobra u svim školama širom Republike Srbije, pa i u našoj školi.

Da bi deca živela u podsticajnom i sigurnom okruženju u kome mogu da ostvare maksimum svojih potencijala, u atmosferi punog poštovanja dečijih prava prema međunarodnim i domaćim pozitivnim propisima, neophodno je da svi društveni akteri rade zajedno na podršci porodici i roditeljstvu, uključujući alternativne oblike, čime se obezbeđuje dostojanstven život i podsticaj porodici i deci koja u njoj odrastaju.

U matičnoj školi realizovane su sledeće aktivnosti:
Ponedeljak:
Uvodna reč i izvođenje adekvatnih recitacija i pesama učenika nižih razreda.
Utorak:
Potraga za blagom
Sreda:
Sportski dan


Četvrtak:
Likovni radovi , poruke prijateljstva i poseta Biblioteci ,,Vuk Karadžić“
Petak:
Maskembal

Izdvojena odeljenja su takođe učestvovala i prigodno obeležila svaki dan na poseban način.

ByMersudin Husović

Од самовредновања до екстерног вредновања

Данас је у нашој школи организован семинар ,,Од самовредновања до екстерног вредновања“.

Реализатори семинара, Мр Александра Милошевић и Данијела Негројевић су представиле начине и технике самовредновања установа али и јачање компетенција наставника и сопствано вредновање.

Истакнута је повезаност самовредновања наставника, самовредновања школе и екстерног вредновања. Кроз низ индивидуалних и групних задатака и радионица учесници семинара су имали прилике да самопроцене своје познавање ове материје и размене искуства.

Посебно важан сегмент били су практични примери о раду школа и значај квалитетног самовредновања као претходнице развојном планирању у установама, као и примери добре праксе у школама у Србији.
Учешће, чланова Тима за самовредновање, на овом семинару допринело је бољем разумевању културе квалитета, повезаности екстерног вредновања са самовредномањем школе, изради и примени метода и техника самовредновања као и анализу добијених података, развијању и јачању компентенција за тимски рад и друге компентенције у циљу унапређења рада школе и личног професионалног рада.